Funkčné telo II.

tréningový plán

FTII W4D2 „Jargon“

Phase 1: Primer

2,5km Row/Run/Bike

Poznámka: Stredne rýchle tempo, každú začatú minútu urob 10 burpees. Začínaš behom.

Phase 2: Strength

Strict Press 3,3,2,2
Rest 120s

Poznámka: Dobre sa rozcvičte pred prvou trojkou. Striktný tlak robte v plnom rozsahu t.j dotyk o ramena a do vystretých ruk nad hlavou. Činka ide pred hlavu v cvik vykonávate v stoji.

Phase 3: Conditioning

5 Rounds
Max reps Pull-ups
Max reps Bench press @BW/70%BW
Rest 90s

Poznámka: Maximálny počet zhybov a maximálny počet tlakov na lavičke s hmotnosťou rovnajúcou sa vlastnej telesnej váhe, ženy iba 70% s ich telesnej hmotnosti.

Phase 4: Cooldown

10min Farmer’s walk 2x20kg

By | 2016-05-03T20:54:15+00:00 máj 3rd, 2016|Categories: Funkčné telo II., Tréningy|Tags: , |7 komentárov

Diskusia

7 Komentáre na "FTII W4D2 „Jargon“"

vladis
Člen
vladis

Super trening, len sa mozem prosim ta spytat? Tych 2,5 km mam rozdelit medzi tie tri discipliny? Lebo doteraz som to chapal tak, ze si vyberem bud row, alebo beh ci bike a odrobim tych 2,5km 🙂

tondo
Člen
tondo

@vladis chapal si tomu spravne, vyberies si iba jednu aktivitu a tu ides predpisany cas. Jedine, ze by nie 🙂

vitallij
Člen
vitallij

….koľko Vám v tom primer vyšlo burpees… zajtra to ideme a sledujem že každú začatú minútu urobiť 10 buprees s tým, že na pase v priemernom tempe strávim 15min na 2,5km .. tak to mam cca 30min čisteho času = 300 burpees ???

Marek Farkaš
Člen
Marek Farkaš

Ja to idem dnes a pojdem to na kazdu zacatu minutu behu…ratam ze to bude takych 160-200 burpees, lebo beh nepojdem uplne na plno

Marek Farkaš
Člen
Marek Farkaš

U mna to dopadlo takto:
Rozcvicka: run 2,5km, rychlost 11-13,5km/h = 160burpees
Strict press: 4x32kg;4x52kg;3x62kg;3×68,5kg; 3x72kg;2x77kg
Kondicia:
Pull up 11;7;6;5;5
Bench 89kg 11;9;7;6;6
Cooldown:
FW 10min @20kg time: 16min. predlaktia uz na kasu ku koncu…

vitallij
Člen
vitallij

tak toto bolo psychooooo PRIMER… nie nadarmo som sa toho bal ako maturity…..
Išli sme pás (používali sme button PAUSE) …
Vychádzalo to tak, že zliezť z pásu a vybehnúť na neho, spustiť a rozbehnúť… ostalo na beh v priemere 20 sekúnd….

ale na 1,7km ma vyplo po angličakoch a mal som nútenú minútovú pauzu , po nej som začal s angličakmi…. nakoniec som to dokončil do 20min (vrátane tej minútovej pauzy)… cca 180bupresss….

Spal som pred tým iba 5 hodín a bol som dosť vyťahaný z lezeckej steny v prechádzajúci deň, tak možno som bol aj preto tak znechutený a asi 3x som to chcel skončiť — zatiaľ najťažšia fáza čo som asi v FTR ochutnal…
to aj minule ten buprees rebrík v FII W1D1 alebo tých 100 buprees (za 6:30) bolo len bufet či odvarom voči tejto brutalite ….

ďakujem a teším sa na ďalšie tg…

tondo
Člen
tondo

160606
Faza#1 -rozdrbane veslo nemeria vzdialenost, tak neviem ci to bolo 2.5km, no isol som 15min kde po kazdej minute 10anglicakov. Bohate stacilo.
Faza#2 Strict press: @20×10, @50×5 , @60×3, @60×3, @70×2, @70×1 posledne opakovanie uplne nevydalo.
Faza#3 kondicka v style FTR, bench@80 s vysledkom zhyby/bench = 17/10, 13/8, 9/6, 7/5, 8/5.
Faza#4 nebolo ziadne cooldown ale getdown, predlaktie k.o.
Super trening, dikes!

wpDiscuz