Funkčné telo II.

tréningový plán

Tréning FTV W1D1

Phase 1: Warmup

10min Row/Run

Poznámka
Ak máte k dispozícii veslovací trenažer C2 alebo XEBEX tak vykoná nasledovné:
– damper nastav na 1
– postupne po minúte budeš dvíhať počet záberov od 16-20
– druhých 5 minút dvíhaš frekvenciu každých 30s až po 30 záberov na minútu
– všetky zábery vykonaj bez výraznej sily ale pracuj ľahko frekvenčne na zahriatie
Ak máte k dispozícii iba bežiaci pás, použi podobný koncept ale z rýchlosťou behu od 5 km/h a každú minútú si pridaj rýchlosť podľa možností a schopností.

Phase 2: Strength

Every 2 min x 10
3 Back Squat 70%RM
5 Strict C2B Pull-up

Poznámka
Pre začiatkom tohoto EMOMu je samozrejmosťou rozcvičenie sa na drepoch do pracovnej hmotnosti 80%RM

10min Rest

Phase 3: Conditioning

5min Burpees

Poznámka
Maximálny počet angličákov za 5 minút. Ide o vstupný test, takže skús dať to toho maximum aby sme vedeli zistiť následne tvoje zlepšenie.

By | 2017-01-15T23:51:03+00:00 január 15th, 2017|Categories: Funkčné telo V., Tréningy|Tags: , |0 komentárov

Diskusia

Pridaj komentár ako prvý!

wpDiscuz