Vždy to ide zťažiť

//Vždy to ide zťažiť

Vždy to ide zťažiť

Každý cvik sa dá vždy posunúť do ťažšej verzie, či už pridaním váhy, zvýšením rýchlosti alebo kombináciou s iným cvikom to tzv. combo cvikov. Angličák aka Burpee je cvik, ktorý by mal patriť neustále na vaše tréningy a v kombinácií so skokom do diaľky je výbornou voľbou do tzv. Dynamic Effort Day (DE). DE tréning vám umožnia trénovať maximánu silu viac krát do týždňa bez preťaženie CNS, ktorého regenerácia ja náročna cca. 72 hodín.

Princíp DE tréningou je použitie váh od 50%-60% s prípadným použitím gumených expanderov (power bands) v sile 25% z vášho 1RM. Počet opakovaní 2-3 a sérií 10-12. Prestávky do 60 sekúnd.

Vedeli ste, že najlepší a najbezpečnejší (pád na box, holennými kosťami nie je nikdy niče príjemné) merateľ dynamiky nôh je práve skok do diaľky z miesta? Vertikálny výskok na terč alebo box jumpy môžu byť ovplyvnené fyziologickými vlastnosťami jedinca ako je napr. schopnosť vyrotovať sa v bokoch smerom hore alebo rozsahom pokrčenie noh pri výskoku na box.

By | 2015-07-28T14:04:41+00:00 jún 26th, 2015|Categories: Články|0 komentárov

About the Author:

Diskusia

Pridaj komentár ako prvý!

wpDiscuz