Funkčné telo II.

tréningový plán

FTII W1D3

Posledný tréning prvého týždňa je tu. Postupne sme si zopakovali takmer všetky cviky, ktoré sme sa spolu naučili a používali vo Funkčnom tele I. Ako už určite viete tak piatky, bývali vždy troška náročnejšie, nakoľko nasledovali 2 dni voľna. V tomto tréningu bude náročná fáza č. 3, v ktorej pojdete 18 minút 3 cviky, ktoré sa menia po minúte. Pre tých, ktorí ste na tom lepšie môžete si podľa pocitu pridať ešte jednu 3 minutovku t.j. dokopy 21 minút.

Phase 1: Primer

2,5km Row/Run/Bike

Poznámka: Každé 2 minúty sa snaž zrýchliť tempo.

Phase 2: Strength

5 Rounds:
6 Deadlift  70%RM
Chase by: 6 T2B / Knee To Elbow
Rest  90s

Phase 3: Conditioning

EMOM 18mim

1.min: 10 Jump Squat @20/15kg
2.min: 10 Step-up s jednoručkami 2x20kg/2x12kg
3.min: 12 Burpees

Poznámka: Drep s výskokom s tyčkou na ramenách. Drep ideš iba do 1/4 hĺbky a následne vyskočíš čo najvyššie. Po dopade ihneď nasleduje ďalšie opakovanie.

By | 2016-04-14T21:59:33+00:00 apríl 14th, 2016|Categories: Funkčné telo II., Tréningy|Tags: , |4 komentáre

Diskusia

4 Komentáre na "FTII W1D3"

Marek Farkaš
Člen
Marek Farkaš

Mato ked vo faze 3 urobim dany pocet opakovani do konca minuty oddychujem? Dik

Petr Špatenka
Člen
Petr Špatenka

Dnes W1D3. Ph 1-běh, Ph 2- DL 120kg/T2B. Ph3- když jsem viděl trenink tak jsem si řikal to bude pohoda, tak dám 21min., tak v půlce jsem se na to chtěl vy….., ale nakonec jsem tu 21 dal. Řádně jsem se u toho zahřál 🙂 Super trenink.

tondo
Člen
tondo

Caute, za mna Faza#1: Row 10min, Faza#2: 120kg/T2B, Faza#3: 18min, na tu 21tku som dnes nebol kompatibilny 🙂 Trening to bol super, vdaka

wpDiscuz